wtorek, 14 marca 2017

OVER



Hej
Momentami bywa tak, że ciężko jest mi pisać posty, jeśli nie wiem , kto jest po drugiej stronie. Staram się wyobrazić kim mogą być osoby, które poświęcają swój czas, aby wejść na mojego bloga i obejrzeć zawartą w nim treść. Każde nowe wyświetlenie daje mi energię i chęci do tego, by dalej działać. To niesamowicie motywujące. Robię to co lubię, a fakt, że nie jestem w tym sama, to kopniak do tego, by robić to dalej i z być coraz lepszą. Czasem chciałabym mieć więcej czasu, by jeszcze bardziej się temu poświęcić, ale niestety doba ma tylko 24 h, a pogodzenie wszystkich obowiązków do łatwych nie należy. Na szczęście, na te zdjęcia udało mi się w końcu wybrać i mimo niesprzyjającej pogodzie wyszły całkiem w porządku. Zapraszam do oglądania,

Karolina.


















KURTKA- MOHITO
CHOKER- CAMAIEU
BODY- CROPP
SPODNIE- SH
BUTY- ZARA
TOREBKA-H&M

FOT. OLIWIA CIURAJ

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz