wtorek, 9 maja 2017

WEIRD



 Cześć.

Dzisiejszy post powstał dość spontanicznie. Wracając z pracy, okazało się, że dzisiejsza pogoda pozwoli mi na zrobienie fajnych zdjęć. Ponieważ ostatnio klimat bardziej pasuje do  jesieni niż do wiosny niezwykle ciężko jest o dobre światło. Cieszę się, że nie mamy już zimy, ponieważ ze ,,sportów zimowych’’ najbardziej lubię siedzenie w kocu. Mam nadzieję, że już niedługo pogoda się poprawi i będę mogła bardziej ambitnie spędzać czas. Nie mogę doczekać się wakacji, kiedy będę mogła zrzucić z siebie parę obowiązków i wypocząć. Na szczęście postanowiłam umilić sobie ten tydzień i wybrać się do Wrocławia. Zawsze to jakaś odskocznia od codzienności. Tymczasem zostawiam Was z nowym postem. Do następnego. 










SUKIENKA: C&A
TOREBKA- SH
BUTY- SH

FOT. OLIWIA CIURAJ

23 komentarze :

  1. "Fotograf" chyba pijany, bo ściany lecą i światło nieogarnięte totalnie, co psuje odbiór twojej stylizacji ;) Sama stylizacja natomiast mi się podoba. Dodatki fajnie komponują się z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała Ci się stylizacja:) Jeśli chodzi o zdjęcia to taką miałyśmy wizję ;) Zapraszam do oglądania przyszłych postów, może bardziej przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Łatwo komentować jako anonim. A co do fotografa, widocznie taką miał wizję. Osobiście uważam, że ujęcia nie wpływają negatywnie na stylizację Karoliny. Krytykę można wyrażać w bardziej kulturalny i wyrafinowany sposób, niekoniecznie hejtem. Nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba, nawet "lecące ściany" :) Stylizacja na plus... Rozwaliłaś mnie: "ze ,,sportów zimowych’’ najbardziej lubię siedzenie w kocu." haha zgadzam się w 100%. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka I top strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Wrocław.Super wyglądasz,cudna sukienka ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny sposób na typowo letnią sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja na plus ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz :)
    Cudowny blog :*
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, lubię takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:D
    Stylizacja bardzo ładna, super sukienka :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji ;*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czasem żałuję, że nie przepadam za takimi sukienkami ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda , że jestem za niska na takie sukienki :( Pięknie w niej wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko 163, także jestem dość niska 😀 Ale bardzo dziękuje 😉

      Usuń
  13. Digging this layered look babe!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka rewelacyjna! Blog świetny, szkoda, że dopiero teraz na niego trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super look :) Pytanie praktyczne - polecałabys nosic tego typu trampki bez skarpetek, na gołą stopę ? Zdarza Ci sie to czasami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat mam cieliste rajstopy, ponieważ było trochę chłodno 😉 Natomiast jeśli jest ciepło to zakładam tylko stopki do balerinek 😀

      Usuń
  16. Te sukienki zawsze są na plus !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful dress, kisses!!

    www.alasdeangel.net
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń