czwartek, 8 listopada 2018

HELLO YELLOW




Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z lookiem, który bardzo mi się podoba. Głownie dlatego, że mam na sobie jedną z moich ulubionych bluz i to w kolorze w którym bardzo dobrze się czuję. Kupiłam ją w zeszłym roku w sklepie H&M. Model tej bluzy był w wielu kolorach, ale ten dla mnie był najciekawszy. Mój chłopak uważa, że wyglądam w niej jak wielkanocny kurczaczek i patrząc na te zdjęcia mogę się z nim zgodzić haha. Mam też na sobie torebkę, o którą często padają pytania skąd jest. Otóż upolowałam ją w second handzie za 24 zł. Myślę, że zrobiłam deal życia, bo podobne modele w sieciówkach były 3 razy droższe, a zwraca ona na siebie uwagę. Nie przedłużając- zapraszam do oglądania!









BLUZA - H&M
SPODNIE - CAMAIEU
PASEK - CAMAIEU
TOREBKA - SH
BUTY - SH
OKULARY - MONASHE 

2 komentarze :

  1. bluza ma piękny kolor :) Uwielbiam bawić się kolorem na jesień zawsze to trochę radości na te szare dni:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear!You have a beautiful blog.
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń