poniedziałek, 20 lutego 2017

MY WAY



Czarny i szary to moje ulubione kolory i często po nie sięgam. Każda z nas ma zapewne sporo ubrań właśnie w takich kolorach, bo zawsze do wszystkiego pasują i dobrze się w nich wygląda. Moja dzisiejsza czarna stylizacja jest przełamana szarym półgolfem, który wprawdzie nie rozjaśnia całości, ale wprowadza nowy kolor do całego zestawu. Spodnie, które mam na sobie urzekły mnie od samego początku przez nogawki zakończone frędzlami. Dobrałam do tego wcześniej wspomniany sweter i welurowy czarny top, który jest popularny w tym sezonie. Buty mogliście już widzieć we wcześniejszych postach, natomiast torebka to najnowszy nabytek z sh. Zapraszam do oglądania. 









KURTKA- SINSAY
SWETER- SH
TOP- C&A
NASZYJNIK- CAMAIEU
SPODNIE- TK MAXX
BUTY- DEEZEE.PL
TOREBKA- SH

Zdj. OLIWIA CIURAJ

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz