czwartek, 28 września 2017

COMING BACK TO LIFE



Cześć!

Witam Was w dzisiejszy jesienny wieczór. Co słychać? Ja dziś miałam pierwszy wolny dzień od dawna i mogłam pozałatwiać parę ważnych spraw, które musiałam odkładać na potem przez brak czasu. Wakacje wakacjami, ale niestety jeśli się pracuje, to nie można liczyć na zbyt wiele czasu dla siebie, a wolne chwile można zliczyć na palcach jednej ręki. Zawsze podziwiam osoby, które są świetnie zorganizowane i potrafią tak wszystko zaplanować, żeby znaleźć czas na wszystko. Jak Wy to robicie? Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć, które udało mi się dziś zrobić. 















SUKIENKA- SH
TOREBKA- SH
BUTY- MADAMROCK
KOLCZYKI- I AM
NASZYJNIK - MEDICINE

18 komentarzy :

  1. wow, taka sukienka z SH, super :) look bardzo mocny, ale pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sukienka! Ale chyba jeszcze bardziej podoba mi się Twój makijaż. 🙈😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka , te dziurki dają mega efekt 💞

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja niestety trochę się pochorowałam :/ świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny sweter! :) i jestem zakochana w Twoich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! dawno Cię nie było... zdjęcie ... 6 od końca takie urocze, taki szczery uśmiech :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca sukienka , ciekawie zestawiona z butami- które kojarzą mi się z kosmiczna kolekcja Chanel. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa jest ta sukienka :) Super stylizacja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!:) sukienka ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pazurem :)
    Zapraszam na prawdziwą, współczesną historię Romea i Julii, link do pierwszego wpisu https://polaczeniprzeznaczeniem.blogspot.com/2017/09/ola-zanim-wszystko-sie-zaczeo.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    Miło mi będzie również jeśli klikniesz w link w najnowszym poście :)

    Pozdrawiam
    dominikalicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice bag!

    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń