niedziela, 7 października 2018

MON AMIE




Cześć!
Co u Was? Ja w tym tygodniu zaczęłam studia. Bardzo nie chciało mi się wracać, jak pewnie innym studentom. Chociaż wakacje  na studiach mają swój plus w postaci jednego dodatkowego wolnego miesiąca, to ten i tak bardzo szybko mija. Pozostało tylko odliczać do kolejnych wakacji, albo chociaż do dłuższego wolnego. Chciałabym powiedzieć, że jestem gotowa na kolejny tydzień, ale wczoraj dopadło mnie choróbsko i musiałam wykupić połowę apteki. Mam nadzieję, że wkrótce mi przejdzie, bo nie mam czasu na choroby. Was zostawiam z nowym postem, a sama wracam pod kołdrę i wymieniam laptopa na kubek z herbatą.









KURTKA - CAMAIEU
T-SHIRT - SH
SPODNIE- SH
BUTY- SH
TOREBKA - STRADIVARIUS
OKULARY- MONASHE



5 komentarzy :

  1. Szpilki i ramoneska mają niesamowity kolor <3 pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/2018/10/autumn-orange-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz wspaniale! :) Podziwiam za buty! Ja nie dałabym rady w szpilkach, auuu od razu bolą mnie nogi :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ten look od początku do końca:) Szpilki i ramonka są mega:*

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń