niedziela, 30 września 2018

LADY IN RED





Cześć Wam!
Dawno mnie tu nie było. Z tego miejsca chciałabym podziękować ludziom, którzy pisali do mnie na instagramie czy wszystko u mnie w porządku i czy wrócę, a jeśli tak to kiedy. Jest mi niezmiernie miło, iż są takie osoby, które mimo, iż nie są w widoczny sposób aktywne piszą do mnie na social mediach. Bardzo mnie to cieszy. Czasami jednak w życiu pojawia się taki okres, który wymaga od nas poświęceń i skupieniu się na rzeczach priorytetowych. U mnie akurat ostatni czas minął na pisaniu licencjatu i nauki do obrony. Z racji tego, iż dodatkowo pracuje to czasu wolnego miałam niewiele. W momencie w którym moja sytuacja się ustabilizowała pojawił się problem ze sprzętem. Niestety nie posiadałam swojego, tylko musiałam pożyczać. Był to na tyle problematyczny temat, że postanowiłam w wakacje to co zarobiłam przeznaczyć na wyjazd i aparat z obiektywem. Tak też od pewnego czasu jestem jego szczęśliwą posiadaczką. Na ten moment mam trochę zapasowych zdjęć, które teraz będę publikować nim pojawią się jesienne stylizacje. Od pewnego czasu również autorem zdjęć, jest mój chłopak. Oboje nie jesteśmy profesjonalistami i dopiero wszystkiego się uczymy. Najbardziej dla niego problematyczne jest robienie zdjęć, gdzie kręci się dużo ludzi. Także jeśli znacie jakieś ciemne zaułki dajcie znać haha. Tymczasem zostawiam Was z nowym postem i zapraszam do obserwowania mnie na instagramie- tam jestem coraz bardziej aktywna.












SUKIENKA - RESERVED
TOREBKA - EVEN&ODD
BUTY - BERSHKA
KOLCZYKI - I AM
OKULARY - RESERVED


3 komentarze :