czwartek, 18 maja 2017

RED ROSES



Hej
Czy tylko ja nie mogę doczekać się wakacji ? Teraz najgorszy okres dla studentów, ponieważ sesja już tuż tuż... Wyjazd do Wrocławia dodał mi trochę energii, ale też pokazał jak bardzo tęsknie za wakacjami i wolnym czasem, którego ostatnio mam bardzo mało w swoim życiu. Myślę, że prędko to się nie zmieni , gdyż egzaminy nie dają o sobie zapomnieć. Nie pozostaje mi nic innego, jak odliczać czas do wakacji i planować w głowie w jaki sposób będę mogła je spędzić. Jeśli chodzi o to jak spędziłam dni we Wrocławiu to skupiłam się głównie na zwiedzaniu . Razem z chłopakiem zobaczyliśmy rynek, Sky Tower oraz oceanarium i zoo. To ostatnie miejsce bardzo mnie ucieszyło, ponieważ ostatni raz byłam tam jak miałam z 6 lat. Nie sądziłam , że w wieku 20 lat może wciąż to sprawiać taką przyjemność.  Obowiązkowa częścią moich wyjazdów jest też dobre jedzenie i tym razem również tego nie zabrakło. Teraz pozdrawiam Was ze słonecznego Krakowa i życzę miłego wieczoru.
Karolina










KURTKA- CAMAIEU
TOP- C&A
PASEK- H&M
SPODNIE- CAMAIEU
BIŻUTERIA- CAMAIEU

FOT. OLIWIA CIURAJ

36 komentarzy :

  1. Uwielbiam motywy kwiatowe - zarówno w ubraniach jak i biżuterii. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny set - szczególnie spodnie przykuwają uwagę ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja , ja aktualnie mam wakacje i to najdłuższe w swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look! wyglądasz tutaj jak jedna z sióstr Haim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, a stylizacja świetna :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już też z wytęsknieniem czekam wakacji, bo ciężka sesja przede mną. Co do stroju, to czerwień haftu na spodniach super współgra z kurtką. Baaardzo mi się podoba. I zdjęcia- super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorystyka i zdjęcia. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie mogę patrzeć na te hafty... znudziły mi się mega... jednak te Twoje spodnie są super. O dziwo nie drażni mnie to :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie,nie, ja też nie mogę się już doczekać wakacji ! Pięknie wyglądasz, śliczna, silna kobieta, z nutką rocka, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne spodnie i ładne połączenie kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już chce lato! Auper wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chcę lato - słoneczko, ciepełko <3 piękny zestaw!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chce już wakacje :) Piękna stylizacja :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) czerwień Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podoba mi się kurtka, super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia! Spodnie - ekstra :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i idealnie dopracowany look :) Spodnie są świetne, ten haft nadaje im niesamowitego uroku, żakiet idealnie do nich pasuje :)
    Pozdrawiamy i w wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lekkiej sesji życzę ;)
    uwielbiam rzeczy z różanym motywem! ogólnie mam słabość do kwiatowych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam hafty, na czarnym tle prezentują się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, sama mam podobne spodnie, urzekł mnie ten haft :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ;) Nadajesz się na modelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. love the red jacket!

    natalie
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com | https://www.instagram.com/lucyrunaways/

    OdpowiedzUsuń
  24. So amazing clothes dear, I like it :)
    I'm now following you, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, ale piękne spodnie! <3
    Też czekam już na wakacje :) powodzenia w sesji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Just so beautiful!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Po raz kolejny pisze ci ze mega:) I uwielbiam twoje stylizacje takie z pazurem:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, kobieca i z pazurem, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń