poniedziałek, 31 lipca 2017

SHIRT OR DRESS?




Cześć!
Jak radzicie sobie w te upalne dni? Ja najchętniej wskoczyłabym do lodowatej wody i mogłabym w niej leżeć cały dzień...Im częściej o tym myślę, to chyba faktycznie tak będę musiała zrobić :).
Dzisiaj chciałam Wam pokazać stylizację opartą na długiej koszuli, którą potraktowałam jak sukienkę. Motyw pasków na niej do złudzenia przypomina już sławną torebkę Balenciagi, o której było dość głośno w ostatnim czasie. Kiedy zobaczyłam ją w sh, to wiedziałam, że musi być moja. Ma krój oversize- który ja osobiście bardzo lubię i jest niesamowicie oryginalna. Szeroki pasek, w stylu gorsetowym jeszcze bardziej nadaje całości charakteru. Do tego dobrałam białe sandałki, których kolor może budzić kontrowersje, ale mi to nie przeszkadza. Nie byłabym sobą, gdybym nie miała ze sobą mojej ulubionej torebki, która ma już z 4 lata, ale zawsze mi do wszystkiego pasuje. Co myślicie o tej stylizacji? Dajcie znać w komentarzach.












KOSZULA- SH
CZARNA SUKIENKA- SH
PASEK- STRADIVARIUS
TOREBKA- H&M
KOLCZYKI- SIX
BUTY-SH


16 komentarzy :

  1. jakie second-handy polecasz w krk? mieszkam tu ponad 2 lata i niestety nie moge nic kokretneg znalezc ;/
    a o do stylizacji świetna, a buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chodziłam do sh na Pilotów, ale niestety go zlikwidowali. Czasem odwiedzam ten, który znajduje się przy Bagateli, ale troche się popsuł ostatnio. Obecnie jestem na etapie poszukiwania jakiegoś fajnego w Krakowie, więc jakby ktoś znał jakiś fajny to może nam polecić 😀 A tak chodzę do Gorlic, kiedy zjeżdżam do domu rodzinnego 😀

      Usuń
    2. Podbijać bo ciagle jestem na etapie wyhaczania czegoś fajnego bo tez kupuje w swoim mieście rodzinnym. A ze nie mam możliwości być tu czesto to szukam w krk. Dam znać jak cos znajdę :)

      Usuń
  2. Extra look , świetnie wygladasz ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba 💪 Jestem zakochana w sukienkach w stylu koszul oraz w gorsetach 💓 Świetne połączenie!

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tą koszulą i ten pasek super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie połączenia totalnie moj styl:)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie koszulo-sukienki <3 Pozdrawiam gorrrąco... Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona Twoją stylizacją! MEGA <3

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylówka :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja,wyglądasz bosko buuziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zastawienie , paski genialne
    Zapraszam do mnie www.roomkate.pl

    OdpowiedzUsuń