poniedziałek, 9 października 2017

CONDUCTOR




Cześć!

 Jak Wam minął weekend? Ja wybrałam się do kina na film ,,Botoks". Mimo wielu negatywnych opinii mi osobiście film się podobał. Fakt, faktem było bardzo dużo scen, które były dość niesmaczne, więc z trudem jadło się popcorn hahah. A tak poważnie, to nie rozumiem tak dużej nagonki na ten film. Uważam, że twórczość Patryka Vegi, albo się lubi, albo nienawidzi. Ja osobiście należę do tej pierwszej grupy i tym razem również nie żałuje swojego wyboru. Oprócz wycieczki do kina udało mi się zrobić zdjęcia, które dziś widzicie.  Na zewnątrz robi się coraz chłodniej, więc oficjalnie można zacząć sezon na siedzenie w łóżku pod kocem z gorącą herbatą i spędzić trochę czasu odpoczywając, aby choć przez chwilę zapomnieć o wszystkich obowiązkach, które na nas czekają. Zapraszam do oglądania.














MARYNARKA- SH
TOP- SH
CZAPKA- H&M
TOREBKA- STRADIVARIUS
SPODNIE- STRADIVARIUS
BUTY- ZARA
KOLCZYKI- SIX
NASZYJNIK- ACCESSORIZE

18 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się torebka :) Marzy mi się taka ale w kolorze bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobaja mi sie te czapki ale boje sie ze przy moich krotkich wlosach nie sprawdzi sie totalnie :) Świetny look kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit! Marynarka i czapka są świetne :) A ja jeszcze żadnego filmu Patryka Vegi nie widziałam, więc nie należę do żądnej grupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna marynarka :) Stylizacja na duży +

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty... a taka czapka tez za mną chodzi. Na ten "Botoks" byłam tak napalona, ale przez opinie zrezygnowanym z pójścia do kina... ale jak mówisz, że nawet fajny to może mi też się spodoba :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam zamiar wybrać się na Botoks :)
    co do zestawu to bardzo mi się podoba, choć osobiście nie lubię tych czap.:) marynarka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tym kaszkiecie :) Super stylizacja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chętnie ubieram się w grzebakach. Ostatnio to chyba głównie XD Wyglądasz rewelacyjnie, zestaw totalnie odjechany, połączenie różnych stylów - bardzo mi się podoba! Obserwuję, trzymam kciuki i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapki konduktorki są świetne, też taką posiadam i to dokładnie identyczną z H&M! :)
    Całość wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak milion dolców! Świetny look, podoba mi się i kaszkiet i ta marynarka, i świetnie dobrany make up:))
    Pozdrawiam!
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń