środa, 4 października 2017

FLOWER JUMPSUIT





Cześć!

Dzisiaj wrzucam posta, do którego zdążyłam spontanicznie zrobić zdjęcia w przerwie między zajęciami. Zmienna pogoda oraz duże wahania temperatur nie ułatwiają utrzymania dobrego nastroju. Typowa jesień... Trudno jest pogodzić się z brakiem lata, zwłaszcza jeśli się jest strasznym zmarzluchem jak ja. Gdybym mogła to wykreśliłabym chłodniejsze pory roku z kalendarza. Dla mnie mogłaby istnieć tylko wiosna i lato i byłabym bardzo szczęśliwa. A Wy jakie pory roku lubicie najbardziej? Serdecznie zapraszam do oglądania. :) 









 

KOMBINEZON- SH
MARYNARKA- SH
TOREBKA- STRADIVARIUS
PASEK- H&M
BUTY- H&M

17 komentarzy :

  1. Ze mnie też zmarzluch :P Piękny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kombinezony ale jeszcze nie skusiłam się na taki z długimi nogawkami. Bardzo podoba mi się wzór tego, który masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon świetnie się prezentuje na Tobie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię zimna. Kombinezon świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty :) Wyglądasz świetnie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kombinezon! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja, fajnie wpasowuje się tu ta biała torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kombinezony, Twój jest super, obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz , super look ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Kochana jesień to wazelina, wyobraź sobie zimę brrr... lubię taki spontan! Duże T A K. Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon super, ale ta torebka też! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacnie:* Świetny jest ten kombinezon kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń