środa, 18 października 2017

ONE MORE LIGHT




Cześć? Jak Wasze nastroje? Mi humor wprost dopisuje. Wreszcie za oknem prawdziwa polska złota jesień, świeci słońce, temperatura dodatnia i czego chcieć więcej. Myślę, że spokojnie można myśleć, że to wiosna, gdyby nie kolorowe liście, które są teraz wszędzie. Oby taka pogoda utrzymała się jak najdłużej, a ciepłe kurtki niech czekają na grudzień. Teraz jest zdecydowanie dobry czas dla ramonesek, które w tym sezonie są dosłownie w każdym kolorze. W dzisiejszym poście pojawia się u mnie ta w odcieniu szarości. W takim też klimacie jest utrzymana cała stylizacja. Postawiłam za to na srebrny dodatek w postaci torebki oraz czarne akcenty - buty, kabaretki i pasek. Co do butów to uwielbiam je! Kupiłam je pół roku temu na wyprzedaży w Zarze, choć czaiłam się na nie od kiedy zobaczyłam je pierwszy raz na witrynie sklepowej. Wiem, że nie każdemu się mogą spodobać, bo z wyglądu przypominają trochę łyżwy, ale ja jestem w nich zakochana. Zapraszam do oglądania :)











KURTKA- CAMAIEU
GOLF- SH
PASEK- H&M
SPODNIE- MEDICINE
BUTY- ZARA
TOREBKA- SH
KOLCZYKI- SIX

22 komentarze :

  1. Po pierwsze świetne miejsce na sesje, po drugie szarość uwielbiam, po trzecie buty - czad! Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w szarościach. Uwielbiam tą tonację ubrań jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mono-kolorystyczne zestawienia! Świetna kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit, idealny na jesienne dni 👌

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham stylizacje w odcieniach szarości :D Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szarości, świetny look ! podobają mi się spodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz ;) Bardzo podoba mi sie Twoja ramoneska :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  9. do twarzy Ci w takich kolorach, cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw i super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja - REWELKA ! Bardzo lubię proste stylizacje :)

    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń
  13. super ten golf :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna torebka <3
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń