czwartek, 12 stycznia 2017

CAMEL COAT




Witam wszystkich w dzisiejszym poście. Trochę minęło czasu od poprzedniego, ale ostatnio miałam dość napięty grafik. Czas świąteczny postanowiłam poświecić moim bliskim, dlatego nie planowałam dodać wtedy postu. Potem nastąpiło trochę komplikacji związanych z pracą i studiami. Kiedy już miałam czas to pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć, a nawet jeśli próbowałam je zrobić to nie wychodziły tak jakbym chciała. Także wracam do Was w Nowym Roku, z nową energią. Cieszę się, ponieważ mam zapas zdjęć na najbliższe dwa posty. Dziś zdecydowałam się udostępnić zdjęcia z jednym z moich ulubionych płaszczy w tym sezonie. Karmelowy kolor płaszcza połączyłam z wiązanymi butami z deezee, które o dziwo są dość wygodne. Do tego dobrałam jasne boyfriendy i body z logiem Guns N' Roses, które udało mi się upolować w szmateksie. Mam nadzieje, że dzisiejszy post przypadnie Wam do gustu.
Karolina














PŁASZCZ- SH
BODY-SH
SPODNIE- CAMAIEU
BUTY- DEEZEE.PL

FOT. OLIWIA CIURAJ

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz