piątek, 20 stycznia 2017

SWEATER WEATHER







Cześć wszystkim!

Strój, który chce Wam dziś pokazać idealnie nadaje się na zimowy okres. Kiedy za oknem wieje chłodem, ciepłe swetry przychodzą nam z pomocą, Mój idealnie się do tego nadaje. Wystarczy zarzucić na siebie tylko płaszcz i możemy wychodzić z domu i zima nie jest nam straszna. Mój wariant jest jednocześnie golfem, a do tego jest w jednym z moich ulubionych kolorów- pudrowym różu. Ma dość oversizowy fason - czyli jeden z takich fasonów który lubię. Dobrałam do niego moją ukochaną torebkę, którą mam w swojej szafie od miesiąca i jak do tej pory jest moim numerem jeden. Myślę, że do tego swetra pasuje idealnie, Reszta stroju jest dość stonowana, żeby nie zabierała uwagi górze.

Karolina









PŁASZCZ- ZARA
SWETER - SH
SPODNIE -SH
TOREBKA- ORSAY
BUTY- H&M

FOT. OLIWIA CIURAJ


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz