czwartek, 26 stycznia 2017

SPORTS ELEGANCE




Cześć Dziś przychodzę do Was ze sportowo-eleganckim lookiem. Płaszcz z Zary mam już od pewnego czasu i rzadko kiedy się z nim rozstaje. Polubiłam go za prostotę i funkcjonalność, bo pasuje naprawdę do wszystkiego. Jeśli nie muszę zabierać ze sobą dużej torebki to łącze go z tą oto małą i metaliczną torebką, która świetnie z nim współgra. Dziś dobrałam do kompletu spodnie i t-shirt o sportowym kroju i połączyłam to w całość. Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja przypadnie Wam do gustu. Karolina























PŁASZCZ- ZARA
NASZYJNIK- SIX
T-SHIRT- SH
SPODNIE- ZARA
TOREBKA- SH
BUTY- H&M

fot. OLIWIA CIURAJ

4 komentarze :

  1. Fajne spodnie. Nie myślałaś aby zrobić z nimi wiosenno-letnią stylizację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś się jeszcze pojawi 😀

      Usuń
    2. Tylko "może"? ;-). Wolałabym odpowiedź "na pewno wkrótce się pojawi" ;-).

      Usuń
    3. Nie chciałabym obiecywać, ponieważ mam sporo ubrań, które mam zamiar pokazać w najbliższym czasie 😉 Stylizacje przygotowuje zazwyczaj sporo przed zdjęciami i czekają na swoją kolej 😀 Jak tylko będę mogła założyć sandały na obcasie, bo pogoda mi na to pozwoli to zrobię look z tymi spodniami 😀

      Usuń