poniedziałek, 12 grudnia 2016

BACK TO AUTUMN






Cześć! Obecna pogoda nie działa pozytywnie na nikogo. Sama najchętniej zaszyłabym się pod kocem, z kubkiem gorącego kakao i oglądała nowości na youtubie. W takie dni jak dziś, nie mam nastroju na nic ambitniejszego. Niestety wiem, że muszę jeszcze dzisiaj zrobić dużo rzeczy, więc moja wizja odpoczynku i relaksu nie będzie mogła być zrealizowana. Miałam zaplanowane, również na dzisiaj nowe zdjęcia, ale pogoda popsuła mi plany. Nie chciałam robić dłuższej przerwy, więc postanowiłam przejrzeć zdjęcia na komputerze i znalazłam te, o których troszkę zapomniałam. Za to dzisiaj przyszła na nie pora i je udostępniam. Cała stylizacja utrzymana jest w jesiennej tonacji. Zdecydowałam się na spódnicę w brzoskwiniowym kolorze, do której dobrałam bluzkę hiszpankę w kolorowe kwiaty i czerwone szpilki. Ponieważ cała stylizacja ma w sobie dość wyraźne kolory , postanowiłam przygasić to czarną, długą narzutką. Cała moja stylizacja to ciuchy, które są lumpeksowymi zdobyczami. Dzięki takim sklepom, można się ubrać fajnie i za grosze. Karolina







 


BLUZKA- SH
KARDIGAN-SH
SPÓDNICA-SH
BUTY- SH

FOT. OLIWIA CIURAJ





SS

Karolina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz