niedziela, 4 grudnia 2016

Początek





Początki zawsze są trudne, ale jak wiadomo od czegoś trzeba zacząć. Nazywam się Karolina Jerzak, co pewnie już widać po nazwie bloga. Mam 20 lat. Obecnie studiuję i mieszkam w Krakowie. Od zawsze interesuję się makijażem i kocham go robić. Od pewnego czasu pasjonuję się również modą. Muszę przyznać, że nie zawsze tak było. Nie lubię się ograniczać dlatego stawiam na różnorodność, co będziecie mogli śledzić w przyszłych postach. Mam nadzieję, że mój blog będzie dla niektórych odskocznią od tych popularnych i dobrze znanych, a moja twórczość spodoba się chociaż pewnemu gronu.

A teraz, żeby już nie przedłużać, udostępniam pierwsze zdjęcia. Na pierwszym planie, jest mój najnowszy nabytek- futrzana kamizelka. Z racji tego, że jest ona bardzo wyrazista postawiłam na stonowaną resztę stroju. Zapraszam do oglądania i do zobaczenia w następnej notce.
Karolina










futrzana kamizelka-  Camaieu
spodnie- Mango
kurtka- New Yorker
buty- H&M

Zdjęcia- Oliwia Ciuraj

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz