czwartek, 8 grudnia 2016

French chic






Cześć wszystkim! 

Od poprzedniej notki minęło parę dni, więc dziś przychodzę do Was z nowym postem. Chciałabym dodawać je w miarę regularnie, aby nie było długich przerw. Zdjęcia dzisiejszej stylizacji zrobiłam parę dni wcześniej i jestem z nich bardzo zadowolona. Na początku trudno mi było przywyknąć do tego, że ktoś robi mi zdjęcia, ale na szczęście obecność mojej przyjaciółki znacznie mi w tym pomaga. Lubię kiedy na blogach jest ich dużo, więc sama też chciałabym dodawać ich sporo. Dzisiejsza stylizacja składa się z golfa w paski, na którego narzuciłam oversizową narzutkę. Ponieważ ma ona dość luźną formę, założyłam pasek, żeby podkreślić talię. Na resztę stylizacji składają się czarne spodnie z wiązaniami na dole, oraz jedne z moich ulubionych butów w ostatnim czasie. Mają one dość klasyczny fason, ale metaliczne obcasy wyjątkowo mnie w nich urzekły i nie mogłam się powstrzymać od ich kupna. To by było na tyle w dzisiejszym poście. Do zobaczenia niedługo.


Karolina














golf- sh
narzutka- sh
pasek- H&M
buty- deezee.pl
spodnie- Camaieu


fot. Oliwia Ciuraj




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz