sobota, 17 grudnia 2016

WHITE DRESS




Cześć! Ten czas tak szybko leci, że czasem trudno jest mi się połapać, jaki dzień tygodnia mamy. Dzisiaj jest pierwszy dzień, od dawna kiedy mogłam się wyspać i wstać z nową energią. Poranny kubek ciepłej kawy, zawsze pomaga mi się rozbudzić. Pierwszy raz od dawna, mam wolny weekend i chcę go dobrze wykorzystać. Poniżej wstawiam Wam zdjęcia z mojego wczorajszego outfitu, kiedy pogoda była tak ładna jak dzisiaj. Zdecydowałam się na koronkową sukienkę, w której urzekły mnie wykończenia rękawów i dołu sukienki. Ponieważ jest ona dość zwiewna i dziewczęca postawiłam na długie kozaki, w kolorze granatowym, żeby troszkę przełamać grzeczny look. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Do zobaczenia w kolejnym poście.















Sukienka- sh
Buty- sh

Fot.- Oliwia Ciuraj

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz